3.16.2018

Becoming a minimalist

Ja, det er riktig! Det største som skjer hos meg, er at jeg er blitt minimalistisk. Takket være min yngste datter Diana Grace som har fått meg til å åpne øynene. Dette er den reale friheten. Aldri trodd det var mulig, Og jeg nyter hver eneste dag jeg kan redusere inventar her hjemme, på hver ting som går ut av huset, får jeg intens ro og følelse av frihet. Sakte men sikker, jobber jeg mot målet. Jeg er tålmodig, fokusert og er på rett kurs. For en oppdagelse ! Jeg kan bare nevne, at mine to andre barn, lever også som minimalistisk  på hver sin måte,  og er bevisst på å opprettholde denne livsstilen, som de alltid vært, men det er Diana, som bor hos meg inntil videre mens hun fullfører sin utdannelse, som sørger for at jeg kan lykkes med dette prosjektet. Jeg er blitt veldig inspirert av henne.Tusen takk Diana for denne uvurderlig gaven fra deg. <3.
Denne gode trenden har fått inntog i hjemmet mitt og det har ført til en herlig følelse av ro og fred. Det er bare helt utrolig. Så jeg har mye å gjøre. Hovedutfordringen er å begynne å kaste eller gi bort ting som jeg har tatt vare på i mitt hjem i mangfoldige år og begynne å slutte med skaffe ting jeg simpelthen ikke trenger. Dette er bare begynnelsen ! 

Så lar deg bli inspirert, du også  🕊








Yes that is correct! The biggest thing that happens to me is that I've become a minimalist. Thanks to my youngest daughter Diana Grace who made me open my eyes. This is the real freedom. Never thought it was possible, and I enjoy every single day I can reduce inventory here at home, on every thing that goes out of the house, I get intense peace and sense of freedom. Slowly but surely, I'm working towards the goal. I'm patient, focused and on the right course. What a discovery! I can only mention that my two other children also live as minimalists in their own way and are conscious of maintaining this lifestyle, as they always have been, but it is Diana, who now lives with me for a period of time, that really help me to succeed with this project. I have been very inspired by her. I am so glad and thankful for this <3




The trend has gotten into my home and it has led to a truly glorious sense of calm and peace at home. It's just amazing. So I have a lot to do. My main challenge is:to start throwing or giving away things that I have taken care of for years and to begin to end up getting things I simply do not need. And I know that this is just the beginning!   Let yourself be inspired, you too ;) 

No comments:

Post a Comment