5.09.2013

A tribute to a bird


A tribute.



(En hyllest)




Utenfor mitt vindu, er det en liten fugl
som synger sin vakre sang,
Vinduet stå på gløtt, så hørte jeg lyden,
det var ikke klokken seks en gang.

Du vakre fugl, du har vekket meg,
Men jeg gleder meg til å høre deg.
Når våren endelig kommer,
Håper at du kommer til meg og synger.


Idag har det regnet,
Jeg hadde en anelse, jeg tenkte,
at utenfor mitt vindu,
kommer det til å bli så stille

Klokken seks idag,
Lengtet jeg etter deg
Du vakre fugl,
Ikke gå din vei,

Det er en liten sang
men det betyr så mye,
I mitt hjerte er du en perle som
bringer meg glede.

Idag følte meg litt trist
Jeg kan trenge en trøst
Du vakre fugl jeg kan trenge en kos
Når du synger,gir du meg en ros!

Fra naturen, gir du oss tegn
Blir det sol, sludd eller regn?
Men hvor er du min vakre venn?
Håper du kommer snart igjen!





No comments:

Post a Comment