3.11.2013

My birthday celebration

Dette burde ha vært skrevet på min blogg i Februar. men bedre sen enn aldri..

Februar var måned som er spesiell for mitt vedkommende.
13 februar fylte jeg 56 år..og det ble en enkel feiring sammen med mine venner. Disse kom på Søndag den 17.02. Kari og Roger, Marit (uten Torbjørn) Susan og Christian (uten Christoffer) Stephy, Johny, Diana og Alain. Så var det farmor Synneve (uten Gigi).
Mamma har bakt en deilig eplekake. Mens Diana bakte en cola sjokolade kake. Og du kan tro at den var bare herlig den kaken Diana har bakt for første gang. Så det blir ikke siste gangen!
Så fikk jeg gaver som varmet mitt hjerte.
Masse gode hilsninger.
En herlig sjokolade sett fra Body shoppe courtesy of Stephy and Johnny. Settet bestå av: Sjokolade skrubb, krem, bodyshower og all-around olje.
Diana med tre herlige bøker...Hobbiten, Nicholas sparks romantiske bok, og en til..
Bruce med de kule opplegget hans, ala skatte jakt for å finne ledetråder..først ut på altan for å finne konvol.no. 1..som førte til konvol.no. 2 på badet, kodeord..Hvor finner vi Johny til vanlig? ha ha!
så konvol, no. som førte til endelig sted bak gamer computer til Bruce..der låg en morsom pakket hel sett av Mrs Bouquet, Høy på Pære serien...Gjett hvor jeg glad jeg var for presangene!

Så var det masse forkj. fra de andre.. og penge gaver fikk jeg fra mamma og Marit..
En herlig bursdagsfeiring..enda en gang!

No comments:

Post a Comment