10.02.2012

How are you

Hei! det er stund siden jeg har skrevet blogg, dette av to grunner.
Den første var ganske enkelt flaut, jeg fant ikke tilgangen på bloggen og måtte vente på at min skjønne datter Diana kom i helgen for å redde situasjonen for meg..
For det andre: Jeg var midt oppi (er det ennå) den første halvevalueringen i forbindelse min medisinsk praksis på sykehus...But mission accomplished der! Jeg har fått det overstått med bestått karakter kl 13:00.
Så nå har jeg faktisk 3 dager til rådighet..med å gjøre ingenting!
Men det er to og en halv uke før hovedoppgaven innleveres. Det er om Pedagogisk Pleieplan. Dette kvier jeg meg mye om å begynne. Men nå har jeg fri.. Og jeg har nettop hatt en hel time med sangrunde. Hovedsakelig sanger som passer min stemmetype, det er sangene til Olivia Newton John- I honestly Love You som er favoritten. Så sang jeg den vakre sangen til Beverly Raven-Promise Me! har du hørt den?

Men folkens, please wish me luck!...med mine oppgaver på skolen og på praksis!
Men nå over til deg! Hva gjør du?
Jeg håper at du har hatt det bra i helgen og at du klarer å komme i mål med dine gjøremål og oppgaver enten privat eller på jobben.
Ha det så lenge! klem:)  Adelina

Dette bildet av meg er tatt hos den berømte men folkevennlig skulpturen Arne Mæland på Os.2010.

Klem!<3<3<3

No comments:

Post a Comment