9.10.2012

Happy day

Hei!
Jeg har hatt en fantastisk fin dag idagJeg har, anledning feiringen for den gode karakter jeg fikk i eksamenbestemt meg for å ikke gjøre noe annet enn å kose meg! Som en  turist i egen by, kjempe herlig
Bergen er en vakker by selv om det har duskregnet! 
Kun iført en gammel Sony E.J20i mobil, tok jeg massevis av bilder  byens severdigheter og turist områder. Jeg gikk  mye og etter å ha gått ca. 2 timer, satt jeg meg ned hos Baker-Brun i Bryggen for å få hvile litt. Det skulle bli en enkel feiring med  skillingsbolle (Bergen sin yndlingsbolle og som Bergen er kjent for) og en kopp kaffe...det hele for kr 35.- Det behøver ikke koster noe for å feire

Dagen idag var en av de beste dag jeg har hatt!  Det var en enkel og gammeldags måte å markere dagen Ja,  har jeg også vært  min yndlings butikk i Bryggen...BergenSteinsenterHar vært der lenge  og pratet en hel time med eieren som nå etterhvert har begynt å kjenne meg som stamkunde! Idag, kjøpte jeg smykkesteiner som skal gis bort som gaver.

Så fortsatte turen mot Fløibanen og innover mot byens eldste gaten,
Øvregaten og tok flere bilder der. 
Så var det hjemveien mot busstasjon, der bilen min stå parkert på øverste plan av bygarasjen.

Parkometer lød på hele Kr. 100...som betaling for å ha stått parkert fra kl 11 til 16:00. Parkeringen har  kostet meg mer enn skillingsbolle og kaffe har kostet meg! Ja, det er dyrt!  men det er billigere enn en parkeringsbot! 

Ha en flott natt og en fin dag imorgen! :) klem 

Ved den vakre Marineholmen
I Bergen. August 2012.

No comments:

Post a Comment