5.15.2013

Just about everything; today about cars !




Yangyang vet du hva?
Jeg kjører Toyota Aygo for tiden,
hver eneste gang jeg er på jobben.
Jeg kjører blå og grå, og du eier en rød.
Det er morsom å tenke på!

Så nå trenger din gamle mor ikke lenger
være nysgjerrig.
Om hvordan det er å kjøre,

En liten Aygo, 

Men en ting er sikker!

jeg er ennå glad i min lille Micra!
For den er, akkurat som din,

cute, trofast og god!

Men jaggu er denne bilen dyr,

For å ha den, betaler jeg12 thousand kroner a year,
Vi bor i bilen og kjører 20 thousand kilometer a year,

Så vi betaler, uten klager og grimaser!




Moral lesson: It is wonderful but expensive to have a car!



and you know what?

having a yellow car,
is still a dream !

Yes, maybe oneday!
but opps! i forgot 

the lotto coupons today! 





I think this exactly the same type of car Diana bought for herself,
some days ago!
A cute, red Toyota Aygo

And this is exactly the same type of car I have that i bought for myself 4 years ago,
a cute, Nissan Micra, 2001-2002 model.


And this is the type of car I'm driving at job, sometimes gray,
sometimes blue, a Toyota Aygo!



But listen, I have to tell you,
I have weakness for yellow cars
like this one, it is still a dream,
hoping the dream will come true! 



Me, the lady in blue!





Here, my pretty little one, my youngest girl
Diana.
(Diana or Yangyang is the same person!)



No comments:

Post a Comment