4.30.2013

My secret - (secret no more)



Hei! Det er mange som lurte på hvordan jeg klarte å beholde et ungt utseende?

Her er svaret! (Tusen takk forresten til alle for deres oppmerksomhet)Det er ingen hokus-pokus!


Men det krevet faktisk litt arbeid å få det til!
 Først prøver jeg å passe på hva/hvor mye jeg spiser,
med tanke på kalorier og ernæring.
Prøver å holde vekten på 45 kilo ved like!
Ifølge min BMI (vet ikke om jeg kunne stole 100% på det!)
er vekten perfekt i forhold til
høyden som er på 155 cm.
Så trener jeg hver dag for å forbrenne ekstra kalorier jeg ikke trenger,
Trening og mosjon virker forebyggende!
gjennom trening får man en sunn kropp og bra helse 
Kroppen er laget for å kunne tåle aktiviteter og normal belastning.
Prøver å få i meg 7 timer med søvn.
 Jeg mediterer littog driver litt yoga,
Synger litt og går ut litt i frisk luft
 Ha riktig innstilling på ting! 
Tenke positiv og sender
gode tanker til andre mennesker.
Jeg tenker og besøker mine venner av og til
Jeg snakker med meg selv når ingen andre er til stede!
Mitt selskap er megselv, med andre ord.
Jeg setter pris på de små tingene i hverdagen!
Jeg dyrker mine interesser! Poesi, dikt, filosofi, fargeterapi, natur,
 maling, naturterapi,sang, musikk, yoga, trening,
og sosialt samvær med mennesker jeg er glad i!
 Har nesten daglig kontakt med mine 3 barn
(29,23,17)
Driver litt frivillig arbeid når jeg kan.
Jeg er tross alder, nysgjerrig på livet og har lyst å lære mer!
Går derfor på skole og jeg har jobb som jeg trives!
Jeg prøver å ha balanse alle området i livet mit!
Og er takknemlig, tilgivende, og jeg prøver
å fokusere i "nået"
og helt til slutt, 
elsker jeg å smile!





No comments:

Post a Comment